Hellfire Self Timing Muzzle Brake

Neohodnoceno
 
  • 1 z 7
 
Dostupnost Skladem (2 ks)
Cena 4 669,42 Kč bez DPH
5 650 Kč    
Kód produktu 2091
Značka Area 419
Webová stránka značky area419.com
Kategorie Area 419
 

Holý nerezový povrch (adaptér bude stále černý)

 

Součást patentovaného modulárního brzdového systému HELLFIRE

Systém samočinných brzd HELLFIRE není jen další kopií stávajících samočinných brzd. Byl od základu navržen tak, aby byl extrémně účinný, snadněji se instaloval a byl mnohem všestrannější. Přečtěte si více o všech jeho výhodách níže:

Výběr ráže

Pro zjednodušení výběru máme pro brzdu HELLFIRE k dispozici čtyři výběry ráží. Rozdíl v účinnosti mezi použitím brzdového vývrtu specifického pro danou ráži a dalším zvýšením velikosti je tak minimální, ne-li žádný, že jsme se rozhodli věci zjednodušit, abychom snížili celkové náklady pro vás, spotřebitele. Jak si dokážete představit, pokusit se naskladnit přesné množství požadované pro šest nebo tolik různých ráží by bylo nemožné.

223/6 mm – Vhodné pro všechny ráže střely do 0,243 (6 mm včetně), tj. 223, 5,56 NATO, 204, 17 cal atd.
6,5 mm – Dobré pro všechny ráže střely do 0,264 (6,5 mm), tj. 257, včetně (Magnums OK)
7mm/308 – Dobré pro všechny ráže střely do 0,308 včetně, tj. 7mm, 284, 270, (Magnums OK)
338 – Dobré pro všechny ráže střely do 0,338 včetně, tj. 338WM, 338LM, 338NM, 338 Edge Podívejte se na naši brzdu Sidewinder pro maximální snížení těchto ráže

Pozoruhodné vlastnosti

- Extrémně snadná instalace, brzda se NEBUDE otáčet, když otočíte objímku k zajištění. Už žádné hádání, kde se seřadí brzdové porty, jakmile je utáhnete!

– Jednoduchá kulatá rýhovaná matice, která nevyžaduje žádné nástroje k načasování brzdy.

– Návrat na nulu je vynikající. To znamená, že odstranění vaší brzdy a opětovná instalace nebude vyžadovat nulovou výměnu.

– Adaptéry pro montáž na supresory jsou k dispozici 

– Jednoduše utáhněte univerzální adaptér na hlaveň pomocí 5/8″ klíče, tento kus se nikdy nemusí sundat. Dále LEVÁ RUKA navlékněte sestavu brzdy/límce na adaptér, dokud nebude téměř přiléhavá. Nyní otáčejte brzdou, dokud nebude vodorovně, zatlačte brzdu do adaptéru a ucítíte, jak zapadla na kužel. Nyní obojek zcela utáhněte rukou a máte hotovo!

Úsťová brzda HELLFIRE

– Porty směřující dozadu pro maximální snížení zpětného rázu. Nezávisle testováno bok po boku s nejlepšími brzdami na trhu. HELLFIRE vykázala 52% snížení zpětného rázu na testovací pušce 6,5 Creedmoor. To je o ~4 % více než u jedné z nejoblíbenějších brzd na trhu.

- Patentovaný design portu řídí zvednutí tlamy bez použití horního portování.

– Čelo brzdy je opatřeno vyrytým kalibrem pro označení vrcholu pro správnou orientaci a vodorovnou čárou pro usnadnění vyrovnání.

- Vyrobeno z tepelně zpracované nerezové oceli 17-4PH

– Brzdy budou dostupné v povrchové úpravě Black Nitride nebo surové nerezové (všechny univerzální adaptéry budou černé)

– Vyrobeno na nejmodernějších CNC strojích přímo zde v NW Ohio. 100% Vyrobeno v USA.

– 1″ vnější brzda, 1,1″ vnější objímka

– Sestava brzdy přidá 2,6″ od osazení závitu (přibližně 2″ přidané k OAL hlavně)

– Diagram specifikací vlákna si můžete stáhnout ZDE

- Váží 4,8 oz pro brzdu 5/8-24 6,5 mm

 

Údržba

Údržba jakékoli úsťové brzdy je nezbytná. Stejně jako vaše hlaveň, úsťové brzdy potřebují vyčistit. Postupem času se uhlík bude hromadit v portech, hlavně v posledním portu, protože první dva jsou částečně samočistící od výbuchu ústí. Když se tento uhlík nahromadí, nakonec se dostane do bodu, že ho skutečně mohou zasáhnout kulky. V závislosti na vašem režimu střelby si toho možná nevšimnete, můžete to nazvat letákem. Ale v soutěži, kdy potřebujete, aby každé kolo ovlivnilo, je to rozhodující. Údery uhlíkové kulky jsou nejhorším scénářem, ale nahromadění může také způsobit problémy s přesností nebo POI jen kvůli změnám proudění vzduchu v brzdových portech.

Nejlepší metodou čištění jakékoli úsťové brzdy je PREVENTIVNÍ ÚDRŽBA. Pokud budete brzdu čistit při každém čištění hlavně (intervaly 200-400 nábojů, kratší u nábojů 6mm), výrazně vám to usnadní život. S tím, co bylo řečeno, stačí namočit brzdu do čističe karbonu, jako je Boretech C4, a veškerý karbon by měl jít ven, zvláště pokud máte brzdu Black Nitride. Surové nerezové brzdy mohou být náročnější na čištění, protože povrch je poréznější. V případě potřeby můžete použít jakýkoli druh čisticího kartáčku, který pomůže odstranit uhlík z portů. Black Nitride je tvrdší než jakýkoli materiál, který připevňují ke štětci, takže povrch nepoškrábete. Surový nerez může poškrábat, pokud použijete nerezový kartáč nebo jiný tvrdší štětinový kartáč.
Pokud se rozhodnete počkat na 1000 nebo více ran, budete mít ve 2. a 3. portu velké množství uhlíku, jehož odstranění bude vyžadovat určité úsilí. Nejlepší metodou je pravděpodobně namočit na den nebo dva do C4 a použít krumpáč, aby se velké kusy dostaly ven. Poté postupujte podle výše uvedené metody, abyste odstranili zbytek.
Se stejnou péčí byste také měli čistit svůj univerzální adaptér. Pokaždé, když čistíte hlaveň, nechte uhlíkový čistič z opravy hlavně několik minut nasáknout na ústí hlavně a pomocí q-tipu setřete veškerý uhlík z korunky hlavně a uvnitř konce adaptéru. Namočte náplast do uhlíkového čističe a otřete kuželový povrch adaptéru. Pokud je na povrchu trvanlivý uhlík, použijte k odstranění ocelovou vlnu, povrch nepoškodí.

Zde je rychlé video popisující instalaci a snadné přepínání mezi brzdou a tlumičem